У Великобританії сьогодні вступають нові правили маркіровки продуктів так званий Natasha's Law
1 жовтня 2021Що таке «Natasha's Law»?
Закон Наташі – це новий закон про інформування покупців про наявність харчових алергенах в продуктах, який посилює вимоги до етикеток на розфасованих продуктах і зобов'язує включати детальну інформацію про інгредієнти і алергени в їх складі.
1 жовтня 2021 року, роздрібні продавці продуктів харчування у Великобританії будуть зобов'язані надавати повну інформацію про інгредієнти і алергени для усіх розфасованих харчових продуктів для прямого продажу. Це продукти харчування, які упаковуються перед виставлянням на продаж тим же роздрібним продавцем продуктів харчування, який продає продукти харчування споживачеві, наприклад готові суші, упаковані бутерброди або салати, приготований раніше того ж дня.
За даними Департаменту довкілля, харчових продуктів і сільського господарства, Агентства за харчовими стандартами цей новий закон про алергени, відомий як Закон Наташі, забезпечить прозорість для споживачів відносно продуктів, які вони купують, і захистить людей, що страждають алергією.
Як дотримуватися «Natasha's Law»?
З 1 жовтня 2021 р. на етикетках харчових продуктів має бути вказана наступна інформація:
- Назва продукту
- Повний список інгредієнтів
- Алергенних інгредієнти мають бути виділені в списку (тобто жирним шрифтом, підкресленим текстом, або іншiм кольором).
До 14 алергенів, які мають бути виділені на етикетках харчових продуктів з використанням різних шрифтів, стилів або кольорів фону, відносяться:
- Зернові, такі, що містять глютен, включаючи пшеницю, жито, ячмінь і овес
- Ракообразные, у тому числі креветки, краби та омари
- Яйця
- Риба
- Арахіс
- Совєві боби
- Молоко
- Горіхі
- Селера
- Гірчиця
- Насіння кунжуту
- Дiоксид сірки і / або сульфіти - на рівні вище 10 мг на кілограм або літр
- Люпин
- Моллюски, включаючи кальмарів, мідій та равликів.
Технологія, що допомагає контролювати відповідність вимогам до живлення і маркіровки харчових продуктів
Оскільки «Natasha's Law» набуває чинності і інші алергени додаються в список алергенів або приймаються інші закони про маркіровку, роздрібні торговці можуть використати технології, щоб допомогти управляти цими поточними і майбутніми правилами, що стосуються харчових продуктів і маркіровки харчових продуктів.
Платформа компанії Dibal для управління свіжими продуктами ScaleServer дозволяє роздрібним торговцям продуктами харчування оперувати своїми операціями зі свіжими продуктами в цифровому виді. Програма допомагає ідентифікувати необхідні інгредієнти і інформацію про харчову цінність, а Label Desing підтримує дизайн, налаштування і відповідність друку етикеток свіжих продуктів.
Запросіть демонстрацію вагів і рішень компанії Dibal, щоб дізнатися, як управління рецептами і друк етикеток можуть допомогти вашому бізнесу завтра відповідати вимогам до маркіровки харчових продукт.