Официальный блог DIBAL Ukraine про весовые технологии

Новости и анонсы Dibal Украина.

Case Studies: Інтегроване рішення для вибору та маркування товарів у секціях із продажу хлібобулочних виробів.

Клієнт потребував рішення, за допомогою якого споживач міг би вибирати та маркувати продукцію у відділі самообслуговування; крім того, рішення повинно було бути інтегроване в існуючі меблі у відділі хлібобулочних виробів магазинів.

Клієнт:

Pingo Doce португальський бренд, що належить до групи Jerónimo Martins (з присутністю в інших країнах, таких як Польща з брендом Bierdronka). Наразі налічує 480 супермаркетів та гіпермаркетів у Португалії, де займає друге місце в рейтингу роздрібних мереж.

Задача:

Клієнт потребував рішення, за допомогою якого споживач міг би вибирати і маркувати продукти з відділу самообслуговування; крім того, рішення повинно було бути інтегроване в існуючі меблі в хлібобулочних відділах магазинів.

До цього часу клієнт вибирав товар у відділі, а коли підходив до каси, касир ідентифікував товар і маркував його на касовому апараті; це було непростим завданням, а також призводило до помилок та черг на касі. Касир повинен був знати та розпізнавати всі продукти візуально.

Рішення:

За допомогою нашого португальського дистриб'ютора ми протестували різні рішення з нашего каталогу Dibal, і саме модульні ваги без зважування виявилися ідеальним рішенням. Рішення, що складається з Системного блоку ПК + 15-дюймовий дисплей + 3-дюймовий Linerless принтер етикеток з автоматичним авторізаком. Ми також внесли свій вклад у налаштування програми, що відображається на 15-дюймовому вертикальному дисплеї, щоб адаптувати її до вимог замовника. Таким чином Pingo Doce задовольнила всі свої потреби: покупець легко обирає потрібний продукт на дисплеї, друкує етикетку і наклеює її на пакет з продуктом.

Крім того, система ідеально інтегрується з існуючим обладнанням магазину.

Завдяки рішенню Dibal Pingo Doce пропонує більш повний, практичний і прозорий сервіс для покупців, уникаючи черг і помилок в обліку та ідентифікації товарів на касах. Мережа досягла більшої ефективності у своїх магазинах завдяки нашому рішенню.

Цей новий спосіб роботи у відділі хлібобулочних виробів вже впроваджено в 11 магазинах мережі цього року, а до кінця 2023 року прогнозується, що рішення буде впроваджено в цілому в 90 магазинах; крім того, вивчається можливість його впровадження в інших відділах, таких як відділ готової їжі.